Friday 1 July 2022

Cerita Lucu Edisi Minggu Ini

lukisan lucu

Sebagai bahan hiburan, kali ini kami menawarkan cerita lucu atau lakaran acara harian, pertimbangkan cerita berikut:

Cukai 1 (pembelian nasi goreng)
Pembeli: nasi goreng 1 ya, boom!
Penjual: Adakah anda suka telur?
Pembeli: sayang
Penjual: Awak suka sambal?
Pembeli: sayang
Penjual: Adakah anda suka ayam?
Pembeli: Saya tak suka Ayam Bang!! Apa yang akan saya makan jika saya memberi krim ayam?

Lukisan 2 (Johnny pulang dari sekolah)
Johnny kecil baru pulang dari sekolah dan berkata:
Johnny: "Ibu, kawan saya pernah menulis kata-kata makian di sekolah!"
Mak: "Tapi mak harap mak jangan tulis sayang!!"
Johnny: "Tidak ibu, saya didikte mereka!"

Lukisan 3 (Pengantin manja)
Adwan dan Shinta merupakan pasangan muda yang berkahwin dan berbulan madu dengan bahagia.
Apabila mereka kembali, Shanta segera menghubungi ibunya dan bertanya dengan jelas, "Bagaimana bulan madu kamu?"
Dia menjawab, "Oh ibu, bulan madu itu indah, sangat romantis.
Kemudian Shinta menjerit. "Tetapi sebaik sahaja kami tiba di rumah, Adwan mula menggunakan bahasa yang paling hodoh. Dia mengatakan perkara yang tidak pernah saya dengar sebelum ini! Maksud saya, terdapat empat perkataan yang mengerikan itu!
“Bertenang, Shinta! Ibunya berkata, "Beritahu saya, perkataan apa yang menyakitkan anda?"
Shinta masih menangis dan berbisik, "Oh, apa dia cakap. Kata-kata seperti habuk, basuh, masak dan seterika." Dalam hati mak dia cakap "dasar anak manja".

Seri 4 (tiada perlawanan biasa)
Yudi seorang yang selalu gagal dalam percintaan, berkali-kali gagal dalam perkahwinan kerana tidak sepadan. Pada suatu hari dia bertanya kepada ibu bapanya bila hendak membawa pulang bayi perempuannya, Yudi keliru dan separuh mati.
Ortu: Yud, bila awak bawa pulang bakal anak dia?
balas Yudi dengan muka keliru.
Yudi: Petang Ahad ni puan.
Walaupun dia tidak mempunyai teman wanita, apatah lagi teman wanita, pada masa ini dia akhirnya mempunyai idea yang hebat.
Yodi: "Bagaimana jika saya membawa kawan saya Al Din minggu ini, saya rasa dia akan cantik seperti wanita jika dia berpakaian ... Saya sedang memikirkan tentang hatinya

Tiba petang Ahad, Yodi juga meminta Audi membantunya berpakaian sebagai seorang wanita.
Akhirnya rasa bersalah yang indah datang ke rumah.
Ortu: ooini untuk bakal suami saya,,..tapi kenapa muka dia macam udin....???
Judi: Senyum...


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Kerusakan2 Tv. (Bag. 13)

1. BINTANG EMAS-CA14A62 Gambar halus, offset PIF tetap: lihat Z201 (CF5.5 MHz). * Tes: Sentuh Basis Q202, gambar bagus. 2.SHARP-51R200 H...