Monday 27 June 2022

Puisi Cerita Karya Cinta Masalalu - Ai



CHERITA BY CHINTA MASALALU


Bermain bersama dalam cinta dan persahabatan

antara rasa dan suasana yang menarik

masa tu kami sedar kami masih muda

tetapi perasaan seolah-olah membuat kita tua


Masa ini sangat gembira untuk menghabiskan masa kecil

hingga ke hari ini saya bingung,

masa itu hanya akan menjadi kenangan, atau..

kenangan yang tidak boleh dilupakan


Saya pasti anda sudah dewasa

atau mungkin anda kini ibu kepada anak-anak anda

saya juga

membesar dan menjadi bapa kepada anak-anak saya


Aduh zu..!!

Jika anda melihat bahagian ini kemudian, sila lengkapkan perasaan anda

kerana saya juga telah menulis penggera saya melalui coretan ini

siapa boleh jadi macam awak.


Dan inilah kenangan indah masa itu

Mulakan kisah yang tidak dapat dilupakan

masa lalu menjadi kisah cinta

Transfusi sejarah ke dalam ingatan.



(Bulu: AI)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Kerusakan2 Tv. (Bag. 13)

1. BINTANG EMAS-CA14A62 Gambar halus, offset PIF tetap: lihat Z201 (CF5.5 MHz). * Tes: Sentuh Basis Q202, gambar bagus. 2.SHARP-51R200 H...